.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به بهانه تخريب پل ساري - جويبار سرمايه هاي ملي را هدر ندهيد
با وجود هزينه سنگين ساخت پل محور اصلي جاده ساري به جويبار، متأسفانه اين بناهاي عمراني را قبل از بهره برداري تخريب كردند!

با وجود هزينه سنگين ساخت پل محور اصلي جاده ساري به جويبار، متأسفانه اين بناهاي عمراني را قبل از بهره برداري تخريب كردند!
اين پل بتني كه در اجراي طرح تعريض جاده ساري به جويبار در انتهاي حوزه جغرافيايي ساري در دوطرف پل براي تردد وسايل نقليه ساخته شده از نيمه دوم فروردين با استفاده از ماشين آلات و دستگاههاي مربوطه به دلايل نامعلومي تخريب شده است.
احداث اين پل بعنوان يك بناي عمراني علي رغم هزينه سنگيني كه براي دولت داشته اما اين سؤال را بي پاسخ مي گذارد كه چرا بايستي سرمايه ملي اين چنين توسط يك دستگاه مجري به هدر رود؟
اهميت حفظ و نگهداري سرمايه ملي در پيشرفت و توسعه كشور اگرچه امري مهم و تعيين كننده است ولي بي توجهي و كوتاهي مسئولان و دستگاههاي ذي ربط در به هدردادن سرمايه ملي به عنوان بيت المال امري نابخشودني است و دراين راستا قانون وظايف مسئولان و دستگاههاي نظارتي و ذي صلاح را در برخورد با اين ناهنجاري هاي اقتصادي و عمراني بوضوح مشخص كرده است.
برخي كارشناسان، رعايت نكردن اصول و ضوابط فني، استاندارد نبودن و عدم برخورداري پروژه از استحكام لازم را از جمله علل تخريب اين پل و به هدر دادن سرمايه ملي توسط مجري پروژه «اداره كل راه و ترابري مازندران» اعلام كردند.
لازم به ذكر است جاده ساري به جويبار يكي از محورهاي مهم ارتباطي است كه مركز مازندران را به نقاط مياني و غرب اين استان مرتبط مي سازد./kayhannews


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صابر 7 آبان 1391
اقای مهندس اسد مدیر کل محترم خاهش میکنم جاده ساری به لاریم رو یکم سرو سامون بده تا من زودتر برم خونیه مادر خانوم نامزدبازی ممنونم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.